۶ پاسخ

وای من بچم یکشنبه دکترداره🥲یعنی خیلی میزنن

ابجیم گفت فرودگاه رو زدن

کجاها رو زدن

الان باز جدید زدن کدوم سمتی؟

اره خیلی بد بود بعضی مامانا میگن بیمارستان رضوی زدن از اون موقعه دارم غصه مادرای باردار مریضارو میخورم

وای دیشب یزدو زدن خیلی صداش خطرناک بود کلا زمین لرزید

سوال های مرتبط