برا تبش پاهاشو زود زود بشور
حالا ک سرماخوردس سعی کن میوه ندی..دکتر به من گف موز و پرتقالم ندم..
لیا هم تب داره و امپول زدیم و بروفن
بنظر من که بزار بخوره ولی زیاد نخوره که دل درد دارع یا روش یه نبات داغ بده بخوره
اگه سرماخورده بدترین چیز هندونس براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.