۳ پاسخ

اره درسته ولی هر عددی نشون داد تب واقعی رو باید نیم درجه بیشتر حساب کنی مثلا زده ۳۷ تو باید بدونی تب بچه ۳۷ونیمه

بله درستع

اره اونقدر باید‌ نگهش داری زیر بغل یا کشاله ران تا عددش دیگه بالا نره و بوق بزنه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۲ سالگی
مامان ماهلین🧚🏻‍♀️ مامان ماهلین🧚🏻‍♀️ ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری