۴ پاسخ

خیلی خوبه خدارشکر ولی بدی هم داره یجور رعد برق میزنه نمیدونیم جنگه یا رعد😑

مارو ک دیگه کم مونده سیل ببره!

عزیزم خوبی
تو قرچکی؟

آره خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان دو فرشته ناز مامان دو فرشته ناز ۲ سالگی