بچه ها سونو رشد میخام برم میگن ۲خورده ای

۱۹ پاسخ

نه بابا من رفتم آزاد ۵۰۰

من رفتم 500 تومن ازاد

چه خبره
۸۵۰ تومنه

منم سونو رشد انجام دادم ۲۳۰۰شد البته سونو داپلر هم همراهش بود که برا چسبندگی بود

اون سونو ساده ی رشد هس که 500 تومن ایناس

برا من کالر داپلر نوشته بود طول سرویکس وزن جنین خود جنین با بیمه ۲ تومن شد

اره منم این قیمت دادم مطب پریناتولوژیست رفتم

بیمارستان ها و مراکز سونو فک کنم ارزون تر بگیرن

واجبه عزیزم حتی میگه بند ناف دورش هست یا نه وزن کم باشه دکتر مکمل میده

برا من آزاد ۱۰۹۰ بود فک کنم

رشد خالی نیست که این قیمته داپلر و خون رسانی داره عزیزم بله برو

من رفتم کلش میشد هفتصد و خورده ای با بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی رایگان شد البته باید ببینی دکترت فقط سونو رشد زده شاید زده باشه بقیه چیزا چک بشه قیمت بیشتر شده

من ۵۷۰ دادم

چقد قیمت تهران باماشهرستانافرق میکنه😕مگ نرخ مصوب ندارن هرکی هرچی دلش خواست میگه فک کنم

صارم رفتم

برای من ۳۴۰۰شد

من ۱۵۰۰ رفتم

واجبه برم؟؟

من رفتم ۷۲۰

بله منم ۲/۵۷۵ تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد