بچه ها چیکار کنم میشه ۲۷ هفته برم سونو رشد؟

تصویر
۱۱ پاسخ

وقتی میگه زود برو منتظر چی هستی

داره میگه بیا مطب
که دوباره چکت کنه اگه علائم خطر داری بفرستت سونو

برو سونو و بده حداقل بعد ببر پیش دکترت

عزیزم اروم باش
برو سونو بده ک از سلامتیش و همه چیزش مطمئن بشی بعد ببرش پیش دکتر
گاهی اینطوری میشه منم حرکتاش چند روزه کم شده یا حس نمیشه سعی کن چیزایی ک وقتی میخوردی خیلی لگد میزد و ورجه وورجه میکرد رو بخوری
و اینکه از 28 هفته باید شروع کنی ب ضربه شماری از 28 هفته مهمه دیگه ک منظم تکون بخوره و نگران کنندست تکون نخوردنش
ارامشتو حفظ کن و برو سونو بده بعد ببر پیش دکتر چک کنه
یری پیش دکتر ممکنه استرست بیشتر بشه و برای بچه خوب نیست اول سونو ک تو مانیتور هم میبینیش و خیالت راحت میشه

نوشابه بخور

اره برو من سر بچه اولم نرفتم تا 30 هفته اصلا تکوناش کم بود ایناااا درست حسابی حسش نمیکردم اصلا انگار باردار نبودم شکم که هیچ نداشتم بعد 30 هفته رفتم سنو وزن دیدم 900گرمه گفتن بچه ایوجی ار هستش و تا 34 هفته موند شکمم و همینطور اب دورش کم شد تا رسید صفر و گفتن سزارین فوری دقیقا هم همون 900 گرمی دنیا اومد و نارس و دوماه توی ان ای سیو بود

مگه حرکاتش چجوریع ؟؟؟

چقدربی درکن ی صحبت کردن ک‌ ویزیت نداره دکتر من خودش صحبت میکنم بعضی وقتا مشکلی چیزی هست راهنمایی می‌کنه بدون پول الان میخواد ی سوال جواب بده میگه ویزیت شو‌خاک تو سرشون انقدر الکی الکی پول میگیرن

منم دکترم سالاریه چ دکتر ماهیه

اب‌میوه شیرین بخور ببین تکون میخوره

فک‌کنم برای سنو رشد هنوز زوده برات

عزیزم معمولا حرکتی از ۲۸ هفته ب بعد واضح تر میشه

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری