برو دفتر خدمات قضایی شکایت کن ک از خونه انداختت بیرون بعد برا مهریه و نفقم شکایت کن و حتما حکم توقیف اموالم بگیر و بعد ثبتش کن تو کلانتری و برو خونه مامان بابات…و حتما تو کلانتری بگو ک تعادل روانی نداره حکم صادر میکنن ک نزدیک تو خانوادت بشه چوب تو استینش میکنن
عزیزم بخاطر چیزای الکی سر به صر شوهرت نذار
بخدا اکثر مردا پدر مادری هستن باید کنار بیاییم
شوهر منم خیلی پدر مادری بود ولی الان که چندین سال گذشته بهتر شده دیگه مثل قبل نیسته تازه خونه ی ما و برادر شوهرم اینا بالا سر خونه پدر. شوهرمه اولا خیلی دخالت میکردن ولی الان که چند سال گذشته فهمیدن بتید حد خودشونو نگه دارن تو دعوا هم نذارین خونواده ها چیزی بفهمن
حتی اگر طلاق نمیخوای،ببرش حق طلاق و حضانت رو بگیر
بنظرم با یه وکیل مشورت کن اول
بروشکایت کن بگو از خونه انداخته بیرون منو. ک فردا نگه خونه رو ول کرده رفته
بزار یه سوال بپرسم قصد طلاق داری یا میخوای برگردی خونه ات؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.