۵ پاسخ

میفهمم چی میگی پسر منم بستری کردن از بس ناجور بود،ارد سنجد بااب بده بخوره

بله منم دادم تا حالا به پسرم

من ۵تادونه دکتردادگفت روزی یدونه داخل آب یاشیریاماست بریزبهش بده زیریکسال بود

آره من پسرم فکر کنم ۱۰ ماهش بود دادم

اره دکتر ب پسر من داد خوب شد اخه خیلی بد اسهال بود

سوال های مرتبط