۴ پاسخ

من دارم میخورم. واسه درد پرید و پا داروخونه داد. واسه چی میخوری

قاعده آوره

من خوردم
ولی نه بدون تجویز پزشک

قرص چی هس؟؟

سوال های مرتبط

مامان الهی خودت بساز مامان الهی خودت بساز ۳ سالگی