۱۰ پاسخ

من شیاف گذاشتم خیلییی بهتر شدم

منم از اول این دردو داشتم و دارم منکه انگار استخوناش دیگه صدا میده انگار شکسته😂

هیچکارش نمیشه کرد منم موقعه نشستن و پهلو به پهلو شدن خیلی اذیت میشم

من دارم میمرم از دردش

کلافه شدم از دردش نه میتونم بشینم نه بلند شم نه پهلو به پهلو ‌ داغوونم

هیچی خودش خوب میشه منن گاهی درد دارم

من منیزیم هم میخورم فایده نداره

دکترم منیزیوم داد خیلی کمک کرد

صبر 😩😩

منیزیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی