سلام دوستان
عذر میخوام شما هم خیلی دستشویی میرید؟!

۱۳ پاسخ

اره دستشویی 1مخصوصا

خداروشکر پس تنها نیستم😂

تا دلت بخاد سر نیم ساعت

من دیشب ی غلطی کردم هندونه خوردم قبل خواب دیوانه شدم تا صبح 😅😅😅

ب شدت زیاد

به نام خدا بله. بیشتر هم خواهد شد. هفته های آخر فکنم باید یه صندلی بزارم کنار دستشویی بشینم.

دقیقا همش فکر میکنم دارم مترکم میرم همش ی قطرس🥴

بلهههههههههههه

آره همش حس جیش دارم🫢

زیاد از ۵ دیقه یبار میاد

زیاد
شب تا صبح تو خط دستشویی بالش کار میکنم

چون آب زیاد میخورم هر یه ربع نهایت نیم ساعت میرم سرویس

خیلییییییی😂

سوال های مرتبط