اون چ دکتری بوده گفته شکر بده
آرد برنج و آب بزار رو گاز قشنگ بپزه وقتی به غلظت رسید خاموشش کن وقتی خنک شد شیر خشک بریز اگرم شیرخودتو بهش میدی بریز فقط حرارت نبینه
شکر اصلا نشنیدم برا کمکی داخل فرنی شکر بریزی
بعدا میتونی یه کوچولو نبات سفید بریزی
سه روزم تست حساسیت بگیر
شکر نده اول بدون شکر امتحان کن اگ خورد و میل داشت چرا الکی با شکر آشناش کنی که هیچ خاصیتی نداره
دختر من بدون شکر خورد و دوست داشت البته من فرنیشو با شیر پاستوریزه درست میکنم
این خیلی کانال خوبیه کلی ایده غذایی داره برنامه هم میده
تو روبیکاس
@komaki_koudake_man
دکترش بمن گفت
ارد و اب قاطی کن (میتونی بعدش بهش شیزخودتو یا شیزخشک اضافه کنی ، بمن گفت غليظ درست نکن ، از شیر یکم سفتر باشه . گفت مامتنا میپزن میان میگن نمیخوره عوق میزنه مشکل از غلظته شلترش کن میخوره .اگ حتی شلش کردی نخورد بهش یکم شکر بزن )
گفت س روز اینو تست کن
بعد پوره سیب زمینی .سیب.هویج.کدو(میتونی هم پوره گنی (بخارپز با اب یا بحای اب شیرخودت یا خشک) . بعدش فرنی رو با یکی ازاینا ترکیب کنی . بعد ترکیب پوره ها . بعد سوپ . غلظتشم همچنان رقیق باشه و یکم از شیرمادر سفتر .
بمن گفت س یار در روز ی ق مرباخوری همزاه نصف استکان اب جوشیده سرد شده ولی بنظرم زیاده . از زوزی ی قاشق شروع میکنم من .
آرد برنج و شیرپرچرب و کره
آرد برنج و بادوم و شیر پرچرب و کره
بعد با کدوحلوایی و
هویج
سیب زمینی
و کم کم مرغ اضافه کن
اگه رفلاکس نداره بده بهش
آرد برنج و آب روی حرارت یا شیر پاستوریزه
من اول پوره سبزیجات دادم
امروزم بهس فرنی سیب کدو حلوایی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.