اگه خواستی لبنیات بخوری که نفخ نداشته باشه شیر بدون لاکتوز بخور، یا شیر بادوم درختی، ماست پروبیوتیک نفخ نداره، بادوم درختی، چاییتو با مویز و خرما بخور، تا می تونی قند مصنوعی حذف کن نفخ میاره، نون باگت و نون تست و نون سنگک نفخ نداره،سینه مرغ، گوشت گوسفند هم خوبه.من چون مشکلات روده دارم اینارو همیشه رعایت می کنم.مثلا صبح ها پنیر نمی خورم بجاش تخم مرغ آبپز می خورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.