خانوما آزمایش روتین با داری براچیه ؟
مهمه؟؟

۱ پاسخ

بله خیلی مهمه ...ویتامینا و تیروئید و وضعیت سیستم ایمنی و هپاتیت و قند و خیلی موارد دیگه چک میشه مثلا من هیچ وقت تیروئید نداشتم الانم تو رنج نرماله ولی واسه سه ماهه اول بارداری باید زیر ۲/۵ باشه دارو مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل قشنگم🐥💞 مامان دخمل قشنگم🐥💞 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی