خانما توچندهفته آزمایش روتین اول بارداری دادین؟

۳ پاسخ

۵ هفته دادم و متوجه شدم کم کاری ایروئید دارم خداروشکر که زود فهمیدم

منظورت ازمایش خون وچکابه؟همینکه متوجه شدم باردارم رفتم بهداشت ازم گرفتن

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

سوال های مرتبط

مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری