مامانا بیاین یه لحظه‌
میگم شما همتون اول بارداری ازمایش ژنتیک دادین؟؟

۷ پاسخ

اگه ازدواج فامیلی باشه معمولا میگن انجام بدین
ولی غریبه باشه همسرتون نیازی نیست

من سر بارداری دوم انجام دادم

نه منم سر دوتا بارداریم ندادم آخه با همسرم فامیل نیستیم غریبه ایم

ازمایش ژنتیک مال ازدواج فامیلی و ایناست.
غربالگری اسمش ازمایش ژنتیک نیست.
همه هم باید انجام‌ بدن

ن گلم آزمایش خون هست🤔

آره حتما باید بدی

اگه منظورتون همون که با ان تی . اره اجباریه

سوال های مرتبط

مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری