۸ پاسخ

واقعا ینی نمیدونی مامانی؟!!!!!
بیسکوییت تا ی سال ممنوع و ارزش غذایی نداره
بجه شما ک گوارشش حساس تر بیشتر مراعات کن🌹

نده بهش الان🥲

پوره سبزیجات و میوه بده رودش حساسه بایولاکت بده

برای یه بار که اشکالی ندارع من هر روز میدم🥴

من نصف بیسکویت مادر با شیرش قاطی کردم دادم یبار عشق کرد😂ولی دیگه ندادم

بچه پیش فعال میشه اصلا نده

منم دادم چند باری
ولی حالش بد میشه بالا میاره دیگه نمیدم

منم یبار دادم ولی خوب نیس

سوال های مرتبط