مامانا من درد پریودی دارم میزنع ب پام طبیعیه یا نه ؟!

۲ پاسخ

اره نشانه رشدش خیلیم خوبه اگر شدید نباشه

منم همینطوریم میزنه به پام

سوال های مرتبط

مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری