خوبه منم جواب بتام ۲۱۸بود
کمه یکم من با سه روز تاخیر ۴۱۲ بودم دکتر میگفت کمه
من ماهشهرم ۱۵ م باید بیام اهواز پیش دکترم خیلی استرس دارم
اوضاع اهواز چطوره عزیزم؟
عددش خوبه عزیزم دوباره تکرار کن
آره عزیزم خوبه
زود نری سونوها الکی استرس میگیری فعلا فولیک اسید و ویتامین دی هزارتو بخور
اره عزیزم خوبه، چند روز تاخیری
مبارکاااااا باشه
قبلیچند بود؟
چند بود قبلی مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.