بچه ها بتا شد ۱۹۹ خوبه بنظرتون؟؟؟

۹ پاسخ

خوبه منم جواب بتام ۲۱۸بود

کمه یکم من با سه روز تاخیر ۴۱۲ بودم دکتر میگفت کمه

من ماهشهرم ۱۵ م باید بیام اهواز پیش دکترم خیلی استرس دارم
اوضاع اهواز چطوره عزیزم؟

عددش خوبه عزیزم دوباره تکرار کن

آره عزیزم خوبه
زود نری سونوها الکی استرس میگیری فعلا فولیک اسید و ویتامین دی هزارتو بخور

اره عزیزم خوبه، چند روز تاخیری

مبارکاااااا باشه

قبلی‌چند بود؟

چند بود قبلی مگه؟

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاسین و جوجه مامان یاسین و جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری