۲ پاسخ

اپتامیل دکتر گفت نزدیک ب شیر مادره

منم توش موندم خاستم ابتامیل بگیرم اصلااا نیی فقد نان بود اونم دوتا جا بیشتر نبود
ولی نمیخام بش نان بدم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱ ماهگی