از روزی که ویارم شروع شده خوردم تا همین الان
دکترم اجازه نداد ولی خودسر خوردم
من از سه ماه خوردم
دکترمم گفت مشکلی نداره بعد سه ماه
من از اول خوردم تا الان
من خیلی خوردم عوارضش چیه مگه
من سر اولی که اصلان حالت تهوع اونجوری نداشتم هرچی دمتیرون داشتم چندروز پیش انداختم دور چون ب کارم نیومد
جدیدا میگن بهتره نخوری.من شاید کلا ۳ تا خوردم بیشتر با مواد غذایی مثل شیر و دوغ که ویتامین ب داره حالم رو خوب میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.