دمیترون عوارض داره ؟

۶ پاسخ

از روزی که ویارم شروع شده خوردم تا همین الان
دکترم اجازه نداد ولی خودسر خوردم

من از سه ماه خوردم
دکترمم گفت مشکلی نداره بعد سه ماه

من از اول خوردم تا الان

من خیلی خوردم عوارضش چیه مگه

من سر اولی که اصلان حالت تهوع اونجوری نداشتم هرچی دمتیرون داشتم چندروز پیش انداختم دور چون ب کارم نیومد

جدیدا میگن بهتره نخوری.من شاید کلا ۳ تا خوردم بیشتر با مواد غذایی مثل شیر و دوغ که ویتامین ب داره حالم رو خوب میکردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی