سلام خانم ها اسم آیسان دختره یا پسره

۸ پاسخ

دختر..

دختره

والا ما که گذاشتیم راضی ایم اونی که میگه پسر حتما با شنیدن اون اسلامی اون سر دنیا میگه من از اسم دخترم راضی ام

دختر عزیزم

پسره

پسر….

پسر

هردو ولی بیشتر دختر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ها مامان نی نی ها ۱۲ ماهگی