سلام خانما paap تو غربالگری اول چیه و عددش تاچندد نرماله؟

۲ پاسخ

برای سندرم داون هست و زیر دو باید باشع

مثل اینکه باید تا ۲ باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی