الجی و سامسونگ
برای من آیوا 65 اینچ خیلی خیلی راضیم
من سامسونگ دارم خیلی ازش راضیم هم کیفیت صفحش همه چیش عالیه
الجی سامسونگ
ولی ب نظرم ایرانی اسنوا داغونه
جی پلاس
ایکس ویژن
ددو
اینا بهترن تا یهو اسنوا
برند TCL خیلی خوبه
سامسونگ
من اسنوا ۵۵ اینچ دارم خیلی راضیم
صددرصد الجی
ال جی ولی اگه انقد هزینه نمیخوای بکنی تو جنسای چینی تی سی ال بهتره و سونیا
من الجی دارم خوبه
اگ بودجه زیاد دارین ال جی اگه ن اسنوا
سامسونگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.