۱۲ پاسخ

الجی و سامسونگ

برای من آیوا 65 اینچ خیلی خیلی راضیم

من سامسونگ دارم خیلی ازش راضیم هم کیفیت صفحش همه چیش عالیه

الجی سامسونگ
ولی ب نظرم ایرانی اسنوا داغونه
جی پلاس
ایکس ویژن
ددو
اینا بهترن تا یهو اسنوا

برند TCL خیلی خوبه

سامسونگ

من اسنوا ۵۵ اینچ دارم خیلی راضیم

صددرصد الجی

ال جی ولی اگه انقد هزینه نمیخوای بکنی تو جنسای چینی تی سی ال بهتره و سونیا

من الجی دارم خوبه

اگ بودجه زیاد دارین ال جی‌ اگه ن اسنوا

سامسونگ

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری