چطور بفهمم بخیه داخلیم افتادون

۵ پاسخ

بخیه داخلی جذبیه
فهمیدنیم نیس
اگرالکی لرز نداری اوکی هستی

نمیدونم فقط سه تا افتادن نمیدونم دیگه هست یا ن فقط کنی درد میکنه

الان دیگ بخیه جذبیه بیفتم خودت شاید نبینی اصلا

مال من هنوز نیفتاده طبیعی هست

ببین عزیزم بخیه داخلی وقتی بیوفته از بیرون معلومه نخ بلندترمیشه ومیوفته
بخیه داخلی همونی ک از بیرون معلومه وقتی داخلش جذب شه میوفته

سوال های مرتبط