من بردم آرایشگاه مردونه، باباش نشست رو صندلی ، پسرم نشست روپای باباش.
یکم گریه کرد ولی عالی شد نتیجه
من امروز دخترمو بردم آرایشگاه کمی موهاشو کوتاه کنن انقد گریه کرد اصلا نزاشت نزدیکش بشه
آوردم تو خونه خودم زدم
اگه باباش بلده خودش کوتاه کنه
تو خواب خودت قیچی کن… زیر سه سال بچه از کوتاهی مو میترسه و تاثیر روانی بدی داره. چون عضوی از بدنش میدونه که داره ازش جدا میشه و میترسه
پسر منم همینه و موهاشم الان خیلی نامرتبه دلمم نمیاد بزور گریه بزنن موهاشو،کلا یکبار آرایشگاه رفته بقیه وقتا خودم بغلاشو قیچی کردم درحد مرتب کردن
آرایشگاهی ببرین که برای بچه ها هم جدا صندلی ماشین دار داشته باشه بچه هاخوششون میاد میشینن
با گوشی هگ اروم نمیشه بغلش کنید
یک کلیپ یا عکس از خودش بهش نشون بدین
آرایشگرم کارشو بکنه
پسر منم همینه به شدت گریه میکنه ولی میبرمش چون خیلی بد میشه دیگ تحمل میکنم ی ارایشگاهی ببر دستشون فرز باشه سریع بزنن ک زیادم اذیت نشه موقع کوتاهی هم چیزایی ک دوست داره براش فراهم کنی حواسش پرت شه چاره ای نیست دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.