۳ پاسخ

سلام خانما
دخترم بخاطر رفلاکس هر ۱ساعت ۶۰سی سی بهش شیر میدم بنظرتون خوبه یا همون هر دوساعت بهش شیر بدم شیرخشکیه

ببریش مهمونی غریبی می‌کنن وابستگیش بیشتر میشه خوابشون کم میشه غر زدنشون بیشتر میشه

منم میخوام بدونم چون ۵ روز دیگه پسرم میشه ۵ ماه

سوال های مرتبط

مامان نیکا💕 مامان نیکا💕 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی