من میدم بنظر خودم چاق کننده نیست چون پسرم کلا استخون بندیش درشته ولی دکترش میگه وزنش بیشتر از نرمال هم هست و خیلی خوبه عوض نکنم.فکر کنم چون قدش بلنده و درشته تپلی دیده نمیشه
ن اصلاااا
والا هر کسی یه چیزی میگه دختر من که نرمال ولی تپل تپل نیست
مثلا دوست من بچش ببلاک میخوره خیلی تپلیه یکی آپتامیل میخوره تپله
ببین باید ببینی چه شیرخشکی ب بچت میسازهه
منم میدم خوبه
ولی خب کنارش بیومیل ای ار هم میدم بخاطر رفلاکس
نه چربیش کمه
من میدم به دخترم بدنسیت وزن نرمال میده
نه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.