سلام خانما ایا شیر ببلاک چاق کنندس؟؟؟؟

۹ پاسخ

من میدم بنظر خودم چاق کننده نیست چون پسرم کلا استخون بندیش درشته ولی دکترش میگه وزنش بیشتر از نرمال هم هست و خیلی خوبه عوض نکنم.فکر کنم چون قدش بلنده و درشته تپلی دیده نمیشه

ن اصلاااا

والا هر کسی یه چیزی میگه دختر من که نرمال ولی تپل تپل نیست

مثلا دوست من بچش ببلاک میخوره خیلی تپلیه یکی آپتامیل میخوره تپله

ببین باید ببینی چه شیرخشکی ب بچت میسازهه

منم میدم خوبه
ولی خب کنارش بیومیل ای ار هم میدم بخاطر رفلاکس

نه چربیش کمه

من میدم به دخترم بدنسیت وزن نرمال میده

نه...

سوال های مرتبط

مامان hadis مامان hadis ۷ ماهگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱ سالگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی