۸ پاسخ

عزیزم اگه خواهر خودت اونجا خونه داره حتما برو

شوهرش یه شوهرت زنگ زده که بیا؟

اردبيل و مگه ميزنن؟

مامان دلسا خوبی
تاپیک مربوط به پیش دبستانی دخترت سوال پرسیدم وقت کردی لطفا جواب بده

برو عزیزم دوروزه زود برمیگردین

از کدوم شهر میخوای بزی

خب برید اگه جای مناسب برا موندن دارن(مجبور نیستین خونه ی غریبه بمونین)

اردبیل فکر میکنم امن باشه نسبت ب بقیه‌ی شهرها
ولی وضلیت جاده خطریه بله

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۵ سالگی
مامان ارغوان و نیکان🍓🩵 مامان ارغوان و نیکان🍓🩵 ۴ سالگی