۴ پاسخ

من نان کامفورت میدم خوبه اصلا دل ذرد نمیشه بعدش

سيميلاك توتال كامفورت از نظر وزن دهي و براي رفلاكس عاليه

نان که خیلی سنگین ببلاک نفخ زیاد دار

سیمیلاک خیلی خوبه برای کولیک

سوال های مرتبط