زردی بچه چندباشه بچه بستری میکنن

۷ پاسخ

دخترم 16 بستری شد

دخترمن زردی ۲۰بودخودمون توخونه دستگاه گرفتیم دکترگف ۴۸ساعت بایدتو دستگاه باشه

۱۵ ب بالا

۱۴به بالا

دختر من ۱۱.۵ بود بیمارستان گفت بستری
بردمش دکتر خصوصی گفت دستگاه بگیر تو خونه

من پسرمو بردم دکتر گفت بالای ۱۲ بستریه
باید بشه
پسرمن رو ۱۱ بود .
بستریش نکردن

ماهلین ۱۱ بود
بالای ۷ بستری میشه

سوال های مرتبط