اره من دادم چون صداش گرفته بود دکترش تجویز کرد روزی یبار ۲/۵ سی سی
من دادم ولی اصلا نخورد دهنشو بست باز نمیکرد دیگه ندادم
بله من دادم.
فقط ناشتا بده حدود یه ساعت از شیرش گذشته باشه بهش بده چون تلخه استفراغ میکنه اگه ناشتا نباشه
اره همینه
اره آزیترومایسین 100 دوازده ساعتی 1/5 سی سی میدادم
من بچم سرماخورده دادم یه بار بالا اورد دکترگفت نده دیگه ندادم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.