اصلااااا❌️❌️
سلام اصلا اینکارو نکنید مجاز نیسید.....
من میزنم
من عاشق لاکم هیچوقت لاک ناخن هام ترک نمیشد ولی سعی میکنم نزنم حداقل سه ماهه اولو نمیزنم🙃
آره.
آره من ناخن کاشتم
نه عزیزم
نه اصلا
نه نمیزنم😢
من کاشت دستو پا دارم 😕لاک ضرر داره جدی؟؟
نه یه بار کلا بیشتر نزدم نماز میخونم اگه نمیخوندممیزدم
بده ضرر داره واسه بچه اگه زدی هم زود پاک کن نزار زیاد بمونه
اصلاااا
نه والا
اره فقط وقتی میزنی پنجره چیزی باز کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.