شما تو بارداری لاک میزنین؟؟

۱۵ پاسخ

اصلااااا❌️❌️

سلام اصلا اینکارو نکنید مجاز نیسید.....

من میزنم

من عاشق لاکم هیچوقت لاک ناخن هام ترک نمیشد ولی سعی میکنم نزنم حداقل سه ماهه اولو نمیزنم🙃

آره.

آره من ناخن کاشتم

نه عزیزم

نه اصلا

نه نمیزنم😢

من کاشت دستو پا دارم 😕لاک ضرر داره جدی؟؟

نه یه بار کلا بیشتر نزدم نماز میخونم اگه نمیخوندم‌میزدم

بده ضرر داره واسه بچه اگه زدی هم زود پاک کن نزار زیاد بمونه

اصلاااا

نه والا

اره فقط وقتی میزنی پنجره چیزی باز کن

سوال های مرتبط

مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان رزا مامان رزا ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری