#تب
#پوشک
#شیرخشک
#بچه
#فرزندآوری

تصویر
۵ پاسخ

تولدت مبارک🤍

عزیزم تولد من هم همین‌ماه پیش بود هیشکی هیچ کاری نکرد واسم

من از طرف خودم و خانوادت تولدتوو تبریک میگمممم تولدت خیلیی خیلیی خیلیی مبارک انشاالله به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی و سایت بالاسر خانواده قشنگت باشه🥺😍😍😍

حالا من خودم یکماه مونده به تولدم ، به همه یاداوری میکنم تولدم نزدیکه 🤣اینقد میگم که همه یادشونه 💞بنظر من کاش خودتونم همش به همه یاداوری کنید 🥲 تولدتون خیلی مبارک🩵💫

الان هیچکی هوش و حواس درست نداره به دل نگیر عزیزم
تولدت هم مبارک ♥️

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها ۴ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان دلآنا مامان دلآنا ۴ سالگی
مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ ۴ سالگی