۵ پاسخ

نه منم میخورم گاهی ، زیادیش بچه رو بیش فعال میکنه فقط

نه بابا

من میخوردم چیزی نمیشد

اگر میخوای بخوری صبح بخور و مثلا ساعت پنج اینا
من هرروز با شبر میخورم ولی دیر وقت ک میخورم بچم تا صبح ده هزار بار پامیشه😑😂

بچه بی خواب میشه امشب

سوال های مرتبط