۸ پاسخ

منم همینم اطرافیان مبگن چته؟؟ چرا بیخود گریه میکنی؟ قاطی کردم

منم اینجوری هستم البته اینکه توی بیمارستانم هنوز هم بی تاثیر نیست ولی زود ب زود بغض میکنم

منم اینجوری بودم😭

بعد زایمان همینه🥺🥺🥺

والا همه الان همین جوری شدن

کاملا طبیعیه عزیزم خوب میشی

عادیه عزیزم به همسرت بگو بیشتر بهت توجه کنه

عه فک میکردم من فقد اینطوری شدم

سوال های مرتبط