من میخام اسم دخترمو دلانا بزارم خیلی به دلم میشینه
خیلی قشنگه .قلب مادر شوهر من حسودیش شد نزاشت بزارم .بعد خودش برای طبیعی کردن رفتارش دلارام پیشنهاد داد اما دیگه درنهایت خودم گلاره انتخاب کردم
من دخترم اسمش دلاناس
خیلی ب دلم میشینه😍
من که از اولش انتخابم دلانا بود🫠🥹🩷اسم خیلی خوش معنی خوشگلیه
معنیشم قشنگیه قلب مادر 🤩🤩
با نممممکه😍
منم دنبال اسمم
مغزم درد گرفت
هیچی هم ب دلم نمیشینه☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.