۹ پاسخ

اگه مولتی ویتامین میخوری شب بخور و دوبار درهفته دکترم اینو گف من انجام شدم الان نرمال میخورم

من یکی دو هفتس معدم به چاه جمکران وصل شده🤣 سیر مونی ندارم

من زود به زود نیست با فاصله خوراکی می خورم ولی اون موقع دیگه خیلی گشنمه

بعد هفته ۲۲/۲۳ من خوب شدم
قبلش اینجوری بودم

منم همینم هنوزم همینم

منم اینجوریم

منم همینم

احتمالا بخاطر اسید بالای معده س
من اوایل بارداری اینجوری بودم خدا کنه برنگرده

کم بخور ولی تعداد شو زیاد کن
منم همینجوری بودم ک الان قندم رفته بالا مجبورم رعایت کنم

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری