اگه مولتی ویتامین میخوری شب بخور و دوبار درهفته دکترم اینو گف من انجام شدم الان نرمال میخورم
من یکی دو هفتس معدم به چاه جمکران وصل شده🤣 سیر مونی ندارم
من زود به زود نیست با فاصله خوراکی می خورم ولی اون موقع دیگه خیلی گشنمه
بعد هفته ۲۲/۲۳ من خوب شدم
قبلش اینجوری بودم
منم همینم هنوزم همینم
منم اینجوریم
منم همینم
احتمالا بخاطر اسید بالای معده س
من اوایل بارداری اینجوری بودم خدا کنه برنگرده
کم بخور ولی تعداد شو زیاد کن
منم همینجوری بودم ک الان قندم رفته بالا مجبورم رعایت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.