سلام مامانا چیا بخوریم ک یوبوست نشیم
من خیلی زود زود گشنم میشه 😭😭

۴ پاسخ

همراه غذاهات زیتون بخور عاااااااالیه

شیر عسل ناشتا بخور ،سوپ جو هم خوبه ،آش رشته آبکی هم خوبه ،

صبح ناشتا یکی دو لیوان آب گرم
روغن زیتون
کیوی
موز خیلی رسیده

عزیزم همراه وعده های غذایی کاهو و زیتون بخور
من ک از اول یبوست داشتم فقط راه درمانم زیتون بود

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی