تحربه سزارینتون چطور بود بچه ها ؟؟

۱۰ پاسخ

واقعا سخت نیست فقط ۳ ۴ روز جای بخیه ها میسوزه وقتی میخوابی بلند میشی

اولی افتزاح دومی خیلی خوب

من هیچی نفهمیدم پمپ درد نداشتم ولی دو ساعت ب دو ساعت بهم مسکن میزدن

حتی اگه دردت هم قابل تحمل بود یا تو سرم مسکن زدن شیف رو باز استفاده کن

عالی بود
پمپ درد هم گرفتم اما استفادش نکردم😬

منکه راضی بودم خوب بود خداروشکر

من سردومی همه دردا فهمیدم خیلی سخته

من خیلی درد داشتم ولی بعد یه هفته اکی شدم

من خیلی راضیم پمپ دردم نذاشتم فقط شیاف

عالی حتما پمپ درد بگیر بعدشم ک شیاف استفاده کن

سوال های مرتبط