بدون میوه زشته.چایی و شیرینی و شکلات اوکیه
چوناولین باره بهتره کم نذاری چیزیو
سالاد و ترشی یا سالاد و ماست بزار
مگ میشه میوه نباشه حداقل خیار و پرتقال بذار
برنج بده بیرون بپزن آشپزخونه ای جایی
میوه هم بزار بدون میوه که اصلا نمیشه مثلاً سیب و خیار و پرتقال
من تاحالا بیشتر از ۲۰ نفر مهمون نداشتم
دیشب ۱۵ نفر مهمان داشتم از خستگی پاهام درد میکرد تا صبح😫😫😫( مهمونامم مامانم اینا، مادرشوهر اینا، داداشم و خانمش، برادرشوهر وخانواده )
منم دیشب ۳۰ نفر مهمون داشتم زرشک پلو با مرغ دادم ماست و خیار و ترشی هم بود
بنظرم یکی دو مدل میوه را حداقل بزار یا مثلا هندوانه بگیر قاچ کن تو ظرف بزرگ تعارف کن بدون هیج میوه ای خیلی خشکه
ما هم چای و شیرینی میدیم هم میوه و اینکه کنار زرشک پلو با مرغ اردک یا خروسی چنتا درست میکنیم سالا فصل ترشی ماست سبزی خوردن دسر یا ژله هم میتونه باشه
پلو برای ۴۰ نفر توی چی میخوای بزاری اصلا؟ داری قابلمه اونقدی؟ رو چه گازی میخوای این همه ابو بجوشونی و رو چه ابکشی میخوای این همه برنجو ابکش کنی؟
چایی و شیرینی خوبه اما بدون میوه زشت نیست؟
الان برنج چهل نفر و میتونی بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.