مال من 34 هفته بود نارس
فک میکنم ۳۶ هفته کامله از اون هفته به بعد وزن میگیره پسر من ۳۶ هفته دنیا اومد وزنش ۲۴۰۰بود
از ۳۶هفته به بعد کامل
بچه من با وزن 3850ب دنیا اومد 38هفته و 4روز اما چون تاریخ تولدش9/9/99بود سه روز گذاشتن دستگاه تا هزینه بگیرن😂😂
دختر دوستم ۳۵ هفته به دنیا اومد با وزن ۲۵۰۰ دستگاهم نرفت الانم ۴ سالشه
فرق میکنه ، اکثرا زیر ۳۶ هفته نارس حساب میشه ولی شده که ۳۶ هفته هم بدنیا اومده چون ریه هاش ضعیف بوده دستگاه رفته ، آمپول ریه باید زده بشه
ولی در کل بعد ۳۶ هفته کامل محسوب میشه
البته وزن و اندازه فیزیکی جنین هم مهمه شاید ریه اینا کامل باشه ولی مثلا دور شکم یا دور سر و یا ... اندازش یه هفته اینا کوچیک باشه رشدش
فکر میکنم۳۸به بعد خوب باشه، ولی خب بستگی به بچه داره ۳۵ هفته هم بوده به دنیا آمده دستگاه نرفته اما ۳۷ هفته و چند روزم بودم بچش یه هفته رفته دستگاه دوست خودم اینجوری شد
قبل ۳۴ فکر کنم
هفته شما کا مل بشه دیگه نارس نیست
34هفته به بعد کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.