همین ماهایی که این فکررارومیکنیم ۴۰هفته به زور آمپول زایمان میکنیم🤣🤣🤣
زیر ۳۶ دستگاه میره فکرش رو نکن اصلا چرا بیاد اخه
ولی واقعا وزن مهم نیست من این دخترمم دوستدارم وزنش نرمال باشه تاراحتر بتونم زایمان کنم
من دخترم۳۵هفته بدنیااومد۱۰روز بستری بود
چقدر از این فکرا میکنی نمیاد نترث
آره خیلی زوده
چرا به دنیا بیاد عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.