دخترا اگه تو این هفته بچه به دنیا بیاد میذارن تو دستگاه؟؟

۷ پاسخ

همین ماهایی که این فکررارومیکنیم ۴۰هفته به زور آمپول زایمان میکنیم🤣🤣🤣

زیر ۳۶ دستگاه میره فکرش رو نکن اصلا چرا بیاد اخه

ولی واقعا وزن مهم نیست من این دخترمم دوستدارم وزنش نرمال باشه تاراحتر بتونم زایمان کنم

من دخترم۳۵هفته بدنیااومد۱۰روز بستری بود

چقدر از این فکرا میکنی نمیاد نترث

آره خیلی زوده

چرا به دنیا بیاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری