۴ پاسخ

میای گروه

فیبروم سینه داری
منم پارسال دوتا سینه هام داشتن و عمل کردم چون اندازشون از ۲سانت خیلی بیشتر بود
دکتر گفت کمتر دوسانت با دارو رفع میشن ولی من نیاز ب عمل داشتم

کیست داری و فیبروم تو سینت با دارو جفتش اوکی میشه

والا اینا دیگه خیلی تخصصیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفتم بارداری