۷ پاسخ

من پسرم ۳۱۵۰ دنیا اومد هرماه ۱۲۰۰ اصافه کرده تا الان

آره دختر منم 4300دنیا اومد دو ماهگی شده بود 5خیلی کم وزن گرفته بود

دختر من ۲۴۰۰ بود دوماهگی ۵۲۰۰ بود .الان نمیدونم چقدر هست فردا ۳ ماهش تموم میشه

نه ربطی نداره
دختر من ۴۱۵۰ بدنیا اومد الان ۷ کیلوعه

برا من ۳ کیلو دنیا اومد‌یک ماهگی ۵۳۰۰ شد
جاریم ۳۳۰۰ دنیا آورد یک ماهگی ۴٫۵ شد

چه ربطی داره عزیزم پسر من زمانی که دنیا اومد ۳۳۸۰ بود دوماهگیش ۵۱۹۰ زود

نه ربطی نداره به خود بچه و رفلاکس این داستانها بستگی داره
پسرم با وزن ۴۳۰۰بدنیا اومد خداروشکر وزنگیریش هم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی