۱۱ پاسخ

براتون،خوشحالم چون همش انقباض داشتین یادمه‌میگفتین کاش چن هفته،دیگ،بمونه فقط که وقتط بدنیا میاد مشکلی نباشه

من سزارین ۳۹ هفته و سه روز بودم

گفت چند روز دیگه میشه طبیعی که من نکردم

منی ک دوس داشتم وارد ماه دهم بشم ولی پسرم عجله داشت😬🙄ده روز جلوتر بدنیا اومد

عزیزم انشالله زایمان راحتی داشته باشی🫠🩷

عزیزم برو بگو درد دارم اذیتم . تلاش کن بستری کنن بدنیا بیاری
زیاد موندن خوب نیس
من دکترم ۳۸ هفته و ۴ روز میشدم می‌گفت برو بیمارستان اصلا منتظر نمون
هردو طبیعی زایمان کردم

منم همه جام درد می‌کنه دیگه نمیتونم بخابم

یکم ورزش کن پیاده روی،چهار دست وپا راه برو رابطه داشته باش زود باز شه دهانه رحمت

منم دارم واردماه ده میشم

عزیزم ب سلامتی و دل خوش زایمان کنی

ماه ده دیگ چجوره جدیده 😐

پس چرا نگه داشتیش برو به دنیا بیارش دیگه 😅

سوال های مرتبط

مامان ☆☆فسقلی ☆☆ مامان ☆☆فسقلی ☆☆ ۶ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی