۲ پاسخ

من یه پیمانه شیرخشک رو با ۱۵ میل همون نصف خط آب قاطی میکنم به فرنی اضافه میکنم

اماده کن بعد قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی