خانما برا این فرنی آب اضافه کنم یا شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

اب جوش ولرم شده

من با شیر قاطی میکنم

نوشته از پایان شش ماهگی درستع؟ نی نی شما چهار ماهه

عزیزم دستورشو اون سمتش قرمز ریز نوشته پایینش

چند خریدی؟؟

فقط آب جوشیده ولرم

من برای بچم ۳۰سیسی آب میریزم با دوقاشق(قاشق خودش) از این باید خیلی آبکی باشه

دستور آماده سازی ننوشته روی قوطی ؟؟

از الان زود نی سرلاک؟

اب جوشیده ولرم عزیزم

سوال های مرتبط