۱۱ پاسخ

بستگی به بچه داره مثلا پسر من همش حمله می‌کرد به سفره بشدت علاقه به غذاخوردن داشت

من بعد آمپول 6ماهگی شروع کردم
جاریم به دخترش تو چهار ماهگی داد الان معده درد گرفته دور از جون بچه های ما ها

همه که شروع کردن شما هم یاعلی بگو شروع کن

من میخوام ۵ ماه و نیم شروع کنم

از دکترش بپرس

فرقی نداره

من از ۵ناه و نیم شروع کردم به گفته دکترش

همین ک‌وارد پنج ماهگی شد شروع کردم براش

نه ۶ماهگی شروع کن

من که گذاشتم تا ۶ماه و ده روزش شد شروع کردم

پایان ۶ ماهگی شروع کنین بهتره

سوال های مرتبط