۲ پاسخ

هیچی اول قطره میدادم بعد رو دستم میخابوندمش به پشتش میزدم
اگه خیلی گریه میکرد آخرش دیگه یکم قند داغ میدادم
اگرم زیاد گریه میکرد می‌بردم ماشین سواری
تو ماشین آروم میشد

گهواره پستونک ب پهلو میزاشتمش

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی